МОДУЛЬ 9.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - учні мають бути активним у власному навчанні; вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - учні мають бути активним у власному навчанні; вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий